Klantenservice & klachten

 

We vinden tevreden klanten ontzettend belangrijk en zetten onze beste beentjes (en pootjes) voor om jullie blij te maken!

Heb je een vraag of wil je graag even met ons sparren over de voeding van je viervoeter? Dan kun je ons op vele manieren bereiken.

Mailen

Heb je vragen over producten en voedingsadvies?

Voor voedingsadviezen of vragen over de producten kun je ook een mailtje sturen naar [email protected].

Heb je een vraag over je bestelling via onze eigen online shop?

Heb je een vraag over een bestelling die je in onze eigen webshop hebt geplaatst? Dan kun je ook een mailtje sturen naar [email protected].

Liever even bellen?

Je kunt ons ook telefonisch bereiken op 085-0403500. We zijn telefonisch bereikbaar op de volgende momenten:

Maandag t/m woensdag van 09:00 – 12:30 en 13:00-17:00
Donderdag en vrijdag van 09:00 – 12:30

We denken met je mee en voorzien je graag van passend advies.

Pro-postduif?

Stuur je liever gewoon een brief? Ook dat kan natuurlijk! Stuur je brief dan naar:

Smølke
Postbus 1214
3840 BE Harderwijk

Klachten over onze producten of diensten

Het klinkt wat ongezellig en we doen er alles aan om onze klanten juist erg blij te maken met onze producten en diensten, maar soms kan het voorkomen dat iets niet gaat zoals gewenst. In dat geval doen we er alles aan om jou als klant weer happy te maken!

Wat doe ik met een klacht of opmerking?

Als je opmerkingen of klachten hebt over onze producten of diensten, dan horen we die graag. Je kunt ons een mail sturen via [email protected] of bellen op +31 (0)85 – 0403500. Natuurlijk mag je ook gewoon ouderwets een brief sturen naar Smølke, Putterweg 5, 3851 GA in Ermelo.

Mocht jouw maatje niet zo smøllen van zijn brokjes als dat je zou willen dan staan wij natuurlijk voor je klaar. Lees hier meer over onze smaakgarantie.

Klachten worden normaalgesproken binnen 3 werkdagen na ontvangst beantwoord. Als het iets langer duurt om een specifieke klacht te verwerken, dan laten we je dat weten.

Komen we niet tot een oplossing?

We kunnen het ons bijna niet voorstellen, maar mocht na 4 weken je klacht nog niet opgelost zijn, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Indien er gerechtelijke stappen worden ondernomen kan dit uitsluitend worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waar Premium Petfood Brands B.V. is gevestigd. Op alle overeenkomsten tussen jou en PPB en ook op eventuele geschillen naar aanleiding daarvan is alleen Nederlands recht van toepassing.

Retourbeleid, algemene voorwaarden en privacy statement

Toch iets retour sturen wat je in onze webshop hebt gekocht? Lees dan ons retour beleid. Lees ook onze algemene voorwaarden en privacy policy.

De waardering van www.smolke.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.5/10 gebaseerd op 153 reviews.